Anja Verpoort
225243_2051006872607_7246238_n.jpg

Hallo,
Ik ben Anja Verpoort, 19 jaar oud en werk aan het thema positieve psychologie. Reeds van jongs af aan ben ik sportief aangelegd. Ook vandaag beoefen ik nog steeds mijn hobby's kunstschaatsen en dansen. In het secundair onderwijs volgde ik de richting sport, dit in 'Vilo ter borcht' te Meulebeke. Na mijn secundaire studies heb ik een half jaar podologie gevolgd aan de Artevelde hogeschool te Gent. De richting bleek echter niet volledig aan te sluiten bij mijn interesses. Bij begin van het tweede semester heb ik vervolgens de overstap gemaakt naar de opleiding toegepaste psychologie aan de katholieke hogeschool Zuid-West-Vlaanderen. Deze richting viel meteen bij me in de smaak.
Veel kennis over het thema positieve psychologie heb ik helaas nog niet. Ik kan jullie wel verzekeren dat ik na deze opdracht, en de opdracht van 'sova', mijn uiterste best zal doen om jullie wegwijs te maken binnen het thema positieve psychologie.

Pleysier en Wydooghe (2006) poneren "Littleton. 20 april 1990. Eric Harris en Dylan Klebold, leerlingen aan de Columbine High School, stappen, tot de tanden bewapend, hun school binnen en schieten twaalf medestudenten en een leraar dood."

Pleysier en Wydooghe (2006) geweld in fims en games.

klik hier voor de volledige publicatie