Anouk Baert
Foto%20op%2011-03-2011%20om%2012.55%20%232.jpg

Hallo, ik ben Anouk Baert en ik ben 18 jaar oud. Het thema waarrond ik werk is positieve psychologie.
Ik oefen geen echte hobby's uit omdat ik er geen tijd voor heb. In mijn vrije tijd houd ik mij vooral bezig met mijn muziek en films. Mijn woonplaats is Deerlijk en ik ga elke dag met de trein naar Kortrijk. In het middelbaar onderwijs volgde ik de richting Sociaal Technische Wetenschappen. Nu zit ik in de Katho en studeer ik toegepaste psychologie. Ik koos voor deze richting omdat ik enkele mensen kende die deze richting studeerden. Toen ik hen vroeg wat deze richting inhield was ik al snel overtuigd van mijn keuze. Het thema positieve psychologie zie ik volledig zitten omdat ik het ook nog specifieker gaat over alcoholverslavingen en depressies, 2 doelgroepen die mij heel erg interesseren. Omdat ik later iets in diezelfde richting zou gaan toepassen hoop ik naar het einde van het project een zeer goed beeld te hebben over wat positieve psychologie inhoud en hoe je er mensen mee kan helpen.
[http://www.katho.be/download/bijdr_cinemagie%202006(1).pdf.]