Lana Birlouet

Littleton, 20 april 1999. Eric Harris en Dylan Klebold, leerlingen aan de Columbine High School, stappen, tot de tanden bewapend,hun school binnen en schieten twaalf medestudenten en een leraar dood.

_Referentie_Pleysier,S.,Whydooghe

45639153597747500963012.jpg

Hallo! Ik ben Lana Birlouet een 20 jarige wonende in Nevele, studerende in Kortrijk. Liedjes componeren op de piano en afspreken met vrienden zijn zaken waar ik me graag mee bezig hou.

In het middelbaar volgde ik de richting Sociaal Technische Wetenschappen. Na mijn secundair te hebben afgerond besloot ik om de richting Office Management aan Artevelde in gent te volgen. Al snel bleek deze richting niets voor mij te zijn. Dit jaar studeer ik toegepaste psychologie op Katho campus IPSOC. Zeer blij ben ik met mijn keuze. Het leunt aan bij mijn interesses en karakter. Mensen helpen en naar hun luisteren als zij het moeilijk hebben zijn zaken waar ik van hou.

Het thema waar rond ik zal werken is alcoholverslaving. Over het onderwerp heb ik niet veel voorkennis, maar hoop dit zeker en vast te veranderen aan de hand vandeze opdracht en hopelijk leer ik u zelfs wat bij!